Julkaisut
Uutta energiaa ja intoa IT-ongelmien ratkaisuun Enfon Service Deskillä
Henri Mykkänen liittyi alkusyksystä Enfon Service Centerin vahvuuteen Service Desk-asiantuntijan rooliin tuoden mukanaan tuoretta energiaa ja intoa IT-ongelmien ratkaisuun. Hän valitsi Enfon IT-uransa aloituspaikaksi kuultuaan loistavista mahdollisuuksista...
Asiakaspalvelun asiantuntijat äänessä: Enfolaiset jakavat kokemuksiaan ja vinkkejään hyvinvoinnin ylläpitämisestä
Wakarun asiakaspalveluviikkoa vietetään lokakuussa, ja Enfo on tuttuun tapaan mukana! Asiakaspalveluviikon tavoite on nostaa esiin asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä. Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta, ongelmien ratkomista ja asiantuntemuksen...
- Enfo
- Enfolife
Enfon kesätyöntekijöiden kuulumiset
Miki opiskelee tietojenkäsittelytiedettä Itä-Suomen yliopistolla. Hän on IT-intoilija, jonka arkeen tuovat tasapainoa aktiivinen urheileminen ja kaksi koiraa. Enfolla Miki tehnyt yhteistyötä erilaisten asiakasyritysten kanssa, mikä on avartanut hänen...
Työn ja perhe-elämän tasapainottaminen Enfolla: Matti Kempin kokemuksia joustavasta työarjesta
Työn ja muun elämän tasapaino on tärkeä pitkäkestoisen hyvinvoinnin edellytys. Sen saavuttaminen vaatii usein työntekijän omakohtaisia valintoja, vaivannäköä sekä joustoa työnantajalta. Me Enfolla olemme sitoutuneet tukemaan työntekijöitämme sekä henkilökohtaisesti...
- Enfolife
Menestyminen jatkuvan kehityksen ja yhteistyön avulla
Nina Oivanen on vaikuttanut IT-alalla lähes 30 vuoden ajan. Enfolla hänen roolinsa keskittyy prosessien optimointiin sekä jatkuvan kehityksen edistämiseen. Nina korostaa haastattelussamme selkeän viestinnän ja yhteistyön merkitystä työympäristössä,...